Hvad er priserne på produkterne? Alle vores priser er angivet inklusive moms i DKK.

 

Hvilke betalingsmetoder accepterer I? Vi modtager betaling med de fleste betalingskort via onpay eller Mobilepay app. Betalingen trækkes først, når varen afsendes. Alternativt kan I betale via bankoverførsel til NORDEA kontonr. 2190 - 689 889 7778.

 

Hvordan leveres varerne, og er der nogen omkostninger ved leveringen? Vi sender din ordrer med enten PostNord eller GLS.  Du har mulighed for at vælge din foretrukne leveringsmetode under bestilling, og den forventede leveringstid oplyses også på dette tidspunkt. Vores kunder i Danmark tilbydes GRATIS FRAGT ved køb for 300,00 kr og derover (gælder for pakker uden omdeling).  Udover dette kan din ordre også hentes hos os, vælg da "bestil og hent" som forsendelses metode. Din ordre kan som oftest afhentes den efterfølgende hverdag.

 

Hvad er den forventede leveringstid? Vi bestræber os på at sende din ordre inden for 1-3 hverdage. Hvis du bestiller inden kl. 12.00 (gælder mandag til torsdag) forsøger vi endda at afsende din pakke samme dag. Bemærk, at der kan være lidt længere leveringstid under kampagner eller i tilfælde af dårligt vejr, da vi sender vores forsendelser fra en ikke brofast ø. Der vil også være ekstra leveringstid i forbindelse med ferieperioder, lukkedage og lignende.

 

Hvorfor mangler et produkt i min pakke? Vi bestræber os altid på at sende de bestilte varer, men i tilfælde af udsolgte produkter vil vi normalt afsende din ordre med de tilgængelige varer (medmindre de udgør hovedparten af ordren). I så fald vil du modtage en besked via e-mail, eller vi er desværre nødt til at annullere din bestilling. Dette gøres med det formål at undgå forsinkelser i leveringen.

 

Hvor er min pakke? Når vi har afsendt jeres pakke, modtager I et pakkenummer i en mail, som I kan bruge til at spore pakken hos fragtfirmaet. Ofte vil i også modtage en email samt sms direkte fra pakkedistributøren. Vær opmærksom på, om I har valgt PostNord eller GLS som leveringsmetode, da det kan påvirke leveringstiden. Hvis du oplever udfordringer; Tjek venligst, om den adresse, I har angivet ved bestilling, er korrekt. Eventuelle fejl i adressen kan medføre forsinkelser eller problemer med leveringen. Hvis I har tjekket alle disse punkter, og der stadig er problemer med jeres pakke, bedes I kontakte os på info@lundegaardens-hudpleje.dk, og vi vil straks undersøge sagen for jer. Vi bestræber os altid på at yde den bedst mulige kundeservice og hjælpe jer med at løse eventuelle problemer med leveringen.

 

 

Kan jeg fortryde mit køb, og hvordan gør jeg det? Ja, du har mulighed for at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. For at udnytte fortrydelsesretten skal du informere os via e-mail på info@lundegaardens-hudpleje.dk inden for denne periode. Hvis din pakke sendes retur, fx. ikke afhentet fra pakkeshop eller fejl i adressen, refunderer vi beløbet til dit betalingskort (fratrukket porto). Vi kan ikke tilbyde at gensende pakken. I stedet bedes du ligge en ny bestilling. Vær opmærksom på, at plejeprodukter kun kan returneres i ubrudt emballage, samt 2. sorterings varer der er udpakket af forsendelses emballagen. 

 

Hvordan foregår returnering af varer? Du skal sende varen retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde købet. Du skal selv betale for returforsendelsen. Vi anbefaler at sende returpakken med følgenummer for at sikre, at den ikke går tabt. Du kan også købe en returlabel hos os og spare på porto BESTIL PORTO HER . Pakken skal returneret til Lundegaardens-hudpleje.dk er Helle Nørrevang - Lejlighedsvej 2 - 4592 - Sejerø. OBS at vi IKKE modtager pakker uden omdeling.

 

Er der varer, der ikke kan returneres? Ja, visse varer er undtaget fortrydelsesretten. Dette gælder især pleje- og hygiejneprodukter samt varer, der er fremstillet efter jeres specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Desuden kan forseglede varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, ikke returneres, hvis forseglingen er brudt efter levering.

 

Hvordan tilbagebetales købsbeløbet, hvis jeg fortryder mit køb? I tilfælde af fortrydelse refunderer vi det beløb, I har indbetalt til os, minus eventuel værdiforringelse af varen. Tilbagebetalingen sker uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, vi har modtaget meddelelse om jeres beslutning om at fortryde købet. Vi vil benytte samme betalingsmiddel som I gjorde ved den oprindelige transaktion, medmindre I udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Hvordan kan jeg kontakte jer for yderligere spørgsmål eller information? I er altid velkomne til at kontakte os ved at sende en e-mail til info@lundegaardens-hudpleje.dk, eller kontakte os via Chat på vores webshop. Vi står klar til at hjælpe jer med eventuelle spørgsmål eller bekymringer, I måtte have.

 

 

Tak fordi I handler hos Lundegaardens-Hudpleje.dk!

Med venlig hilsen, Helle & Arne Nørrevang Lundegaardens-Hudpleje.dk